ponedeljek, 27. april 2009

Ajdovščina 25.4.2009

Za začetek meni lušna fotkica.





Najprej sem že milila da se na tekmo ne bom odpravila nakoncu pa je prišlo tako da sem vseno šla.
Blo je super toplo in sončno vreme.

Po prvem ogledu sem mislila da mi ne bo šlo tako kot se je nakoncu izteklo.
Dobila sva 20KT.
2 preskočeni coni i dva izogibanja a še vedno najboljši čas. 43,26s.




Tanja pa Nani sta imeli tudi super tek sicer malo bol počasen 47,26s in mislim da 5KT.
Seveda hvala Denisu da si je prepisau čase.:D
Mislim da je biu Naj tudi vesel:P saj je takoj teku v svojo torbo po cufo da sva se malo vlekla.


Potem pa smo jo mahnili na en lep sprehod.
Šli smo do gozdička ker se nam naprej ni dalo,lenobe ni kaj.;)


Drugi tek sva odtekla malo bol počasi a še useno z najboljšim časom in 0KT.
Sm pa bla prepričana da sem spustila pou parkurja ker se je tko hitro končalo use skupaj.
Imela sva pa 32,82 s.
Tanja pa Nani sta tudi zelo lepo odtekli parkur tudi z 0KT in časom 34,5 s.
Obe sva bile zelo zadovolnji z svojimi rezultati in se vesele odpravile na sprehod spet samo do gozdička.;D

Nakoncu je bila Tanja z Nani 1,js z Najem 2,Maša z Cloe pa 3.
Na koncu smo si še ogledali frizbi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar